نوشته شده توسط : hiwebex

برای اینکه طراحی سایت آژانس مسافرتی شما کاملا بی نقص و حرفه ای انجام شود ابتدا شما باید حوزه فعالیت های آژانس خود را به طور کامل مشخص کنید. منظور از تعیین حوزه فعالیت جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی این است که کاملا مشخص کنید در چه زمینه هایی در حال فعالیت هستید. به طور مثال آیا صرفا برگذاری تورهای داخلی را انجام می دهید یا اینکه تورهای خارجی هم جزو لیست کاری شما هست و یا اینکه صرفا فروش بلیط برای انواع پروازهای هواپیمایی را انجام می دهید یا اینکه بلیط قطار هم شامل خدمات فروش شما می شود؟

بخش های مورد نیاز جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی

یکی از ضروری ترین بخش ها جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی معرفی مجموعه می باشد در این بخش باید معرفی با استفاده از یک متن تاثیرگذار و اراپه تصاویری زیبا و حرفه ای از مجموعه صورت گیرد. طراحی این بخش باید به صورتی باشد که کاربر به محض ورود به این صفحه بتواند حس اعتماد و آرامش را نسبت به مجموعه کسب کند.

یکی دیگر از بخش های مورد یاز در طراحی سایت آژانس مسافرتی ارایه خدمات آژانس می باشد در این بخش باید متون ارایه شده جهت آشنایی کاربر با خدمات آژانس در عین اختصار مفید و جامع باشد و کاربر بتواند جواب تمام سوالات خود از حوزه خدمات مجموعه شما را با مطالعه این بخش کسب کند.

بخش رزرو آنلاین انواع تورهای مسافرتی نیز از دیگر بخش های مورد نیاز جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی می باشد. بخش رزرو تورهای مسافرتی اصلی ترین منبع درآمد یک آژانس مسافرتی است بنابراین در طراحی سایت هم باید انتخاب رنگ ها, گرافیک صفحه و به طور کل طراحی این بخش با دقت زیادی صورت پذیرد به طوری که بتواند به راحتی کاربران را به سمت رزو انواع تورهای مسافرتی جذب کند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت آژانس مسافرتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: